Friday 28 August 2009

taliponku

hari ini aku keluar rumah..... menemani ibuku bershopping sambil menziarah orang saket di ospital. Sebenarnya aku malas nak kuar berat sungguh nak menjejakkan kaki di luar rumah.... baek aku maen dota lagi bes walaupun maen sorang je.... x pon layan movie.

tp apakan daya orang kate cakap orang tua mesti dipatuhi. so aku pon follow mak aku ke Jusco yang terletak ntah bape kilometer tah. alang2 da kuar tu beli la komik skali.... malangnya kreko bumper da abes.. ceis celaka sungguh. last-last beli jinggo...

da dekat 2345 jam kat luar tu kami pon pulang ke rumah berbekalkan barang yang dibungkus beg plastik. semasa aku kuar keta apabila motokar yang di pandu telah berhenti aku bingkas kuar keta nak sambung bace komik dalam umah. Tiba-tiba henponku yang sepatotnya dalam kocek aku tibe-tibe jatuh dan terus dive ke dalam kolam kecil yang betul2 ade kat sebelah aku. "Cbloup!!" aku hanya mampu berkata "Nice One!!" dan melihat taliponku tenggelam ke dalam kolam bersama ikan yang berenang dengan girangnya.

bile aku da amek kuar henpon tu dan keringkannya aku ingat da setel tapi die plak jd nazak.so terpakse la anta ke kedai.... aduh... xleh kontek orang r cuti ni... henpon lagi satu kat jep..
ai, nak pakai henpon baru pe r?

2 comments:

  1. tu r x ikhlas lg..haha..dlo pon hanset ko kne rmps kn tyme mrsm..haha..x yah pki henset r arep..hehe

    ReplyDelete
  2. mmg aku x pakai pon.... hp aku wat maen campak2 je... tu le owang susah nak contact aku

    ReplyDelete