Saturday, November 28, 2009

hemo hemo

ai esok balik sekola kerja aku x siap lagi ulangkaji x abes lagi
risau tapi x pe r

antara perkara yang aku x suke wat adalah menghadiri majlis lagi lagi majlis kahwin
aku x taw r aku ni x suke bersosial ke atau memang ade sebab laen
tp aku mmg x minat sangat sebab kecoh r
sebab utama sebab makanan majlis kahwin memang slalu pedas cam gampang
tgh hari panas2 pon nak makan pedas lagi..

papepon selamat hari raye n
gudluck to ma brethren for da upcoming exam.

Wednesday, November 25, 2009

time

my dream when i was a kid is to control time
even now i still want to have that ability to control time
like faceless void maa..
wish i can stop time and reverse it.
then i will become the king!

I'm not going to talk about my dream now. but i want to talk about time. something that is very precious and greater than any value in this world but keep being wasted.
i always heard people wish so that time will go faster and sometimes slowly. usually those who want time to go slowly is when they are having good moment but most people would pray so that time would go fast, faster, and faster.......

people always want time to go fast when they are in difficulties as long as they are in a hard time they always wish for the time to past quickly so that the torture would end quickly. sometimes, just because they feel bored and have nothing to do they just complain and wish time would go fast...

damn, these guys are really selfish and ungrateful! is the time right now is not fast enough for you? screw you for being ungrateful. at least you have the time and should enjoy it when you still have it. let the time pass and enjoy it not saying "oh, how i wish time would go fast so that i can bla bla bla". again, screw you! just accept what you have and use it to fullest not saying something stupid ..|.,

if god really grant your wishes then all of us will not be able to have fun. i cant even sleep and there's a lot of things need to be done in a short period of time. well, it seems like time do go faster than before...i guess god really make time faster thanks to you all lah...

Sunday, November 15, 2009

Aku Rakan dan Bintang


pada suatu malam, aku dan rakan pulang ke hostel selepas menelaah di kelas. kami pun meluangkan masa di MB (meja bulat) mencari ketenangan sambil berborak-borak perkara dunia ni plus ngumpat orang laen skali.sudah menjadi kebiasaan melepak di situ bila ada masa free.

rakan-rakan ku yang laen sedang berdota di atas..... malas plak nak naek. lepak dulu...
kesunyian melanda sambil masing masing tgk langit wat bodo. henset dicapai lalu punat2 tangkas dipicit-picit dan send. mesejnya berbunyi "malam ni xde bintang r".
jawapan yang dapat balik amat ringkas,"pe kene aku dengan bintang?"

gelak ketawa berderai mesej dibalas dengan bersahaja. "Kalo ade bintang boleh kite tgk same-same" hahaha. kesilapan yang mungkin dilakukan oleh sahabat ku tnapa menyedari masalah yang bakal melanda. ntah, kebingungan yang wujud akibat keheningan malam, kebosanan, kesepian dan kengantukan melanda diri.

ai, bintang bintang...... hehehehe

Friday, November 13, 2009

Malam yang sunyi

jumaat malam memang la malam kesukaan ku...
satu satunya malam yang aman di kmb. mase yang paling sesuai untuk berehat lepas seminggu membanting tulang 10 kerat...
kalo nak diikutkan time ni aku maseh berfoya foya di alamanda pegi tengok wayang x pon karok... paling koman layan kreko dan komik kesayanganku yang laen. tapi lepas insiden 5 pendekar tu kad raja da x boleh gune da.... nak kuar ari jumaat pon leceh. so, malam yang indah ni di luangkan bukan dengan nur kasih tetapi dengan DotA.

tapi malam ni sunyinya lebih plak. terasa keheningannya. cam aku sorang je kat kolej ni. dota pon start lambat n maen pon aman je.... 4 on 4.
rase cam dalam cc pon ade gak.... kalo x bising nak mampos....
malam ni aku lepak je.... hajat di hati nak wat world lit ngan ia business dikuburkan begitu saja.... aku perlukan malam ni.... nak bersenang....

Saturday, November 7, 2009

i want to..... but....

I want to get everything
I want to play
I want to sleep
I want to rest
I want to eat

But there are too many obstacles
that forbid me from getting those fruits of joy
there are too many thorns that keep scratching me
there are too many problems that bind me like iron chains
there are too many liars tried to take advantage on me like parasites
My path is blocked
and I cant see what is in front of me
i cant even move forward


I want to get everything in this world
But my hands are too small i can get only a small portion of it.
I am not able to grab everything
Every time I tried to get more of it I lose some of it.
and I ponder, should I stop?
or should I try again and lose more?
should I give up and run away?
or should I keep going and suffer more?

........
I want to get everything
but I keep on losing even more

Friday, November 6, 2009

6 November

hahhahahaha
heppy besday kepada bbdak 6 november.....
tahniah kepada yang mendapat banyak hadiah dan takziah kepada yang mendapat 'hadiah' yang busuk....



Tuesday, November 3, 2009

sleep la.....

i love to sleep....
why? cuz i get to close my eyes and give them some rest after watching too many sinful things.
cuz my world will turn to pitch black and i can get drifted away from all the craps.

things that i hate when i am sleeping:
1) sudden wake up when i was in the middle of sleeping

2) dream.... makes me feel tired after a sleep

3) some idiot talking as if everybody is deaf

4) those who wake me up like hell.....Fuck you!!

5) caught by teacher sleeping in class. Duh...

6) need to pee.... leceh ooo

7) my dumb roomate doesn't switch off the alarm clock

..... just dont disturb me sleeping!!! zzzz