Saturday 2 April 2011

bas

da pon pkol 4. aku pon stop tgk onepiece and kuar pi anto si sokan nak ke cork. kitorang pon pi city naek 128 yang kejap ade kejap xde tu... naseb baek x yah tggu lame. sampai kat spire jumpe acap and singgah kedai piza beli sat nak mentekedarah pastu. da kat pkol 6 lagi 2 orang mamat x sampai lg. udin da kat city tp ntah mane la die. azri la on da way on da way. ntah2 on da way balik da. lagi 15 minit bas nak gerak pudin  pon sampai mengah2 lari. azri nye still on the way lg. pizza da separuh da abes. tggu punye tggu pasrah gak r ingat 3 orang je yang pi cork. aku pon pi kuar tggu azri kat lua stesen bas nak bg tiket die. kang kalo die miss bas tu balek ngan aku je r jawabnye. tepat bas da nak gerak die sampai. tu pon aku da suro die lari lg. haha so dapat r dorang 4 orang pi cork. aku pon balek tros tido sampai tgh malam

3 comments: