Sunday, 28 February 2010

minggu ni



ari ni da ari ahad esok da balek sekolah.... duh.... ari ni ari ahad yang malas. sume orang dok baring je cam slowpoke. malas dan panas... ah, kan best kalo dapat baring atas hammock bawah pokok rendang tgh panas-panas ni sambil minum air kelapa sejuk. tak tinggal gak dayang-dayang mengipas ditepi hahahhaha (^^)

anyway banyak bnde berlaku minggu ni cam dalam gambo tu... sape taw die paham r.... aku blaja bnde yang digunakan untuk sedut minuman tu namenye sudu... dan tahukah anda bahawa kalo nak ilangkan ngantuk minumlah ais-krim soda. bnde ni xde kat discovery channel xp makan nasi lemak di pagi hari ngan bebudak ni dah jadi keutamaan dah...

hahaha lg sekali aku bertanya "jat, ko x nak gak ke?" anyway, WAZZZUUUUUUUPPP!!!!!!!!

3 comments:

  1. yg first nak.yg 2nd tanak haha
    wazzzuuupppppp *tounged out*

    ReplyDelete
  2. WAAZZZUUUPPPPPPP!!!!!!!!!
    (tongued out)

    ReplyDelete