Tuesday, October 7, 2014

tudung

sekarang ni makin banyak pula orang bertudung. patutnya bagus la kita galakkan tapi masalahnya yang bertudung ni laki. banyak pulak video lawak laki berlakon jd makcik2 minah mana tah. tgk satu dua video lawak ni senyum ketawa gak la tapi bila da makin banyak ni menyampah lak aku tgk laki dressing tudung berlakon macam makcik2 ni. pondan apa. kang aku libas sekor2 kang. kita nak buat video lawak ke menganjing ke ada mesej yang nak disampaikan. kalau sekadar bodoh2 lawak je pun ok lagi la bagi aku tp biarlah berpada-pada. tak yah la nak mengada lebih2 lak. 

haih zaman sekarang perempuan xnak bertudung katanya x sampai seruan lagi, laki plak yang dapat seruan nak bertudung. 

2 comments:

  1. Well, any lawak dalam dunia ni kalau dah excessive sangat memang akan menyampah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah but I cant tolerate much in pondan stuff after the incident thing that i told you.

      Delete